Wednesday, February 27, 2008

Travel to Tawau with Family

Weekend ni aku dan family termasuk in law family akan pergi Tawau melawat pakcik wife aku yang stay kat sana. Aku still ingat yang aku purchased tiket ni time aku kat Sydney last year. Masa tu time promotion dan in law family rancang nak melawat sedara kat sana. Masa aku beli tiket dulu, aku tersalah beli untuk ke Kota Kinabalu. Semua dah bayar, tapi last2 bila check balik ngan my wife, rupa2nya tersalah beli... patutnya ke Tawau. So terpaksa la aku call AirAsia mintak refund. Of course dia org tak nak bagi balik duit tu. Jadi aku bincang ngan Manager dia. At last dia setuju bagi refund, tapi bukan duit!!! dia bagi aku credit value yang bolehkan aku boleh pakai nilai RM450 yang tersalah beli tu untuk beli tiket lain. Tapi ok la jugak daripada melayang terus duit tu... :-) Aku pakai credit value tu beli tiket balik Kelantan lepas tu. X silap, aku kena tambah sikit sebab total beli tiket balik Kelantan tu lebih drp RM450.

2 comments:

Anonymous said...

cemna la ko bley tesalah beli... aku report gak ngn cikgu x karang.. huhu.. jahat kan cikgu x tue.. siotz jer..

Nik Hasmizie said...

aku nak cepat kot time tu sbb time aku beli tiket tu, aku tgh buat keje kat client office kat sydney. Plan nak pegi Sabah, so dlm kepala aku KK je la kalau Sabah. Lupa nak confirmkan ngan wife aku huhu.