Tuesday, November 17, 2009

Happy Birthday to Me!

Aku rasa macam x percaya la pulak yang today is Birthday aku yang ke-30. Serius aku macam x percaya sebab kebanyakan orang kalau jumpa aku, they expect aku ni around age 25 (muahahahha sila muntah darah huhu).

Lagi terkejut bila aku bagitahu yang anak pun dah 2 orang.

Setiap orang ada dream tersendiri apa yang nak dicapai bila umur dah meningkat ni, especially bila dah 30. Satu angka yang boleh kata agak besar jugak kalau kategori umur ni. Sebelum ni aku pernah cerita yang aku nak achieve something before age 30 dan alhamdulillah Allah bagi rezeki untuk aku. Dari dulu aku dah target nak dapatkan Professional Engineer title aku tu before age 30 dan Alhamdulillah dah dapat masa bulan July hari tu. Agak sedih bila aku x dapat berkongsi kegembiraan aku tu dengan arwah Papa. Aku tahu, dia mesti happy sangat kalau dia masih hidup.

Banyak lagi sebenarnya plan2 lain dan ia tidak semestinya berkait ngan umur dan kerja sahaja. Aku rasa memang aku ada sifat dan ciri2 DETERMINED dan itulah yang yang selalu membuatkan aku rasa ingin mendapatkan dan cuba sesuatu. Aku harap aku bergerak ke arah yang positif dan mencapai apa sahaja yang aku cita-cita kan.

Anyway to all my dear frens yang send wishes to me. Thanks a lot. Semoga apa2 yang dirancang untuk hari2 mendatang akan dimakbulkan Allah.

End.

No comments: