Tuesday, December 23, 2008

Appointment Doctor & Dentist for Iman & Damia

Hari ni aku kat Johor for just 2 days. Penat dah aku sebenarnya duk ulang-alik ke JB ni setiap alternate week. Tapi nak buat camna sbb projek kat sini akan complete dalam 2011 nanti. So nampak gaya mmg lama lagi la aku kena berulang-alik nih huhu.

Hari Sabtu dan Ahad lepas dipenuhi dgn aktiviti appointment Doctor dan Dentist utk Iman dan Damia. Hari Sabtu, Iman punya appointment for her last injection. 2nd dose of neomococul... Ntah betul ke tak aku eja nih hehe. So next utk Iman lambat lagi la, bila dah 6 years old.

Damia plak pegi jumpa Dentist kat Lim Dental, PJ on Sunday tu. Mula2 dia mmg excited nak jumpa Dentist, tapi bila dah masuk dan suruh buka mulut, tak nak pulak dia. Sampai Mama dia kena naik skali atas kerusi tu baru dia coorporate. Tapi ok la sbb x de dia meronta-ronta ke apa. Siap tampal satu je kat atas, Dua lagi utk tampal kena dtg nx 2 weeks. Aku pun ambik kesempatan visit ni check gigi aku sekali hahaha. Ye la last visit about 1 year ago. Buat scaling semua sekali.

End.

1 comment:

Shelly said...

pneumococcal la....