Wednesday, February 08, 2006

My Daughter ...

Rasanya dah lama giler aku tak menulis kat blog sendiri nih.. maklum la, bz sesangat ngan project kat ofis nih. tapi orang lain yang bz pun ada masa jugak... so aku rasa tak patut tinggalkan blog aku ni tanpa apa2 coretan.

Ni kat bawah ni gambar Damia. sekarang ni dia dah besar... almost 5 months. 17 Feb ni genap la umur dia 5 bulan. sedar tak sedar dah besar anak aku ni. perkembangan terbaru pasal Damia ialah dia dah boleh meniarap.dia dah boleh meniarap sejak umur 3 bulan setengah lagi.... cepat betul. sekarang ni bila meniarap selalu je buat gaya macam nak merangkak, tapi tak boleh lagi la. tak pe Damia.... cuba lagi. maybe bila masuk bulan ke-6 nanti Damia dah pandai merangkak.















Tapi hari ni kesian kat Damia. dia sakit mata. pastu tak boleh la plak nak hantar kat nursery. so terpaksa la mama dia ambik cuti. hmm kalau mata dia lambat sembuh, nampaknya aku pun kene ambik cuti jugak.


6 comments:

Anonymous said...

dah besau ye anak ko mijie... macam muke ko ke ikut mak dia..? kem slm peluk ciom pom kat anak ko..

roslanae said...

damia ku pon dah besor...aku rasa lagi beso dari damia ko....heheh
sekang damia ku tgh belajar menulis,membaca dan mengeja.hahah

Nik Hasmizie said...

hehehhe ada jugak kawan2 yang jenguk blog aku nih walaupun dah lama x update. Lan, anak aku memang dah besar pun... ye la dah 5 bulan.tunggu masa nak merangkak je tu.

roslanae said...

anak aku 2 bulan dah 6 kilo....anak ko.....????

Nik Hasmizie said...

anak aku skang ni dah 5 bulan .. baru 6 kilo setengah. anak kau besar tuh.. tengok la bapak dia hehehhe.

Anonymous said...

comelnya Damia....macam papa n mama dia..cute sesangat..